大家應該都知道Orlando剛發生的恐襲了。

就在Christina離開之後的第二天,Orlando一間同志酒吧-Pulse裡的客人被射殺。

而槍手殺人動機只因恐同...

我真的很傷心,伴隨是十分憤怒。

他們只是無辜的生命啊!他們沒有做錯任何事啊!

我們生活在文明社會,為什麼還有這種事發生...

說什麼平權,在這條路上到底還要死去多少人,才有一天沒有這種事會再發生?

那晚50條無辜生命斷送,其實不只是LGBTQ+的同志被殺,也有其他人。

可恨的是這個槍手...

請不要再有人死去...不是這個原因....

Orlando要平安...

感謝Eli寫了這首歌...願亡者安息。

We are the same, no matter who you are,  just human with mortal body.

No one is different, so love every single one.

I support the LGBTQ+ community, I stand by them.

I will pray for them, I love them.

No one derserves this kind of death, as they are innocence citizens...

Rest in peace.

God bless Orlando.


Pulse - Eli Lieb & Brandon Skeie

 

So you say this is human
你說我不是人類

Your heartbeat versus mine
你的心跳律動與我違和

Im in chains cause I'm choosing 
我受束縛因為這是我的選擇

showing love or living life 
以這方法展現愛,以這身份活下去

 

I shouldn't have to leave where I stand 
我不應該放棄我的原則

I shouldn't have to change who I am
我不需要改變真正的我

To count as a human 
來成為真正的人類

 

Feel my pulse 
感受我的心跳

With your hand on my heart 
放你的手在我的心胸前

You know it beats just as hard as yours
感受到這律動和你的心跳別無異樣

Feel my pulse 
感受我的心跳

Feel my pulse
感受我的律動

Can't you see that im scarred 
你能看到嗎?我的
傷痕

I'm just the same as you are so just
我與你一樣只是凡人肉體

Feel my pulse 
感受我們相同的心跳

 

I wish I could reach them
我希望我能擁抱你們

And strip away what separates
和打破我們之間的牆壁

It's the same air we're breathing 
我們正在呼吸同一樣的空氣

The same tears run down our face 
相同的淚流在我們臉上

 

I shouldn't have to leave where I stand 
我不應該放棄我的原則

I shouldn't have to change who I am
我應該繼續當真正的我

To count as a human 
這已經是人類

 

Feel my pulse 
感受我的心跳

With your hand on my heart 
放你的手在我的心胸前

You know it beats just as hard as yours
感受到這律動和你的心跳別無異樣

Feel my pulse 
感受我的心跳

Feel my pulse
感受我的律動

Can't you see that im scarred 
你能看到嗎?我的
傷痕

I'm just the same as you are so just
我與你一樣只是凡人肉體

Feel my pulse 
感受我們相同的心跳

arrow
arrow

    阿巴 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()